Salora 26LED7105CD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Salora 26LED7105CD op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

J.M. de Krijger 22-02-2013
Geschreven voor: Salora 26LED7105CD

Televisie bleek na meer dan een half jaar niet UPC gesertificeerd waardoor geen digitale zenders konden worden ontvangen. Dit probleem voorgelegd aan Salora Rotterdam. Ik kreeg meteen een nieuwe TV. Dit is service met een grote S.
Ik ben nog steeds uitermate blij met dit Salora produkt.

MIrandje36 29-02-2012
Geschreven voor: Salora 26LED7105CD

Super Tv met DVD erin, super beeld met Ziggo digitaal, kaart kan in tv, makkelijk menu echt super voor een redelijke prijs. Strak uiterlijk. Absoluut aanrader

Officiele reactie van Salora 24-04-2012

Beste claudie74

Hartelijk dank voor uw interesse in onze producten.

Voor het weergeven van digitale televisie heeft u inderdaad naast een smartcard ook een CAM nodig voor de betreffende provider.

Salora.

Joz1 31-05-2012

Hallo,
Salora LED TV gekocht met CI+. ( 24LED7105CD ) Volgens diverse reviews is de Neotion Cam module met ZIGGO smartcard voldoende om na installatie digitaal te ontvangen. Dit ondanks dat e.e.a. niet ZIGGO gecertificeerd is. De betreffende cam module geplaatst doch de smartcard werkt niet. Kan mij iemand tips advies geven om e.e.a. toch actief te krijgen. Bij voorbaat dank. Gr.Jo

wilhemkopen 01-05-2012

waar heb je hem gekocht !

claudie74 23-04-2012

dank voor je revieuw, heb ook ziggo moet ik bij deze tv ook nog zo'n kaart houdertje (module) bijbestellen of kan ik zo de smartcard rechtstreeks in de televisie steken

Otto86 26-02-2012
Geschreven voor: Salora 26LED7105CD

Leuk toestelletje. Ziet er mooi uit in onze net verbouwde slaapkamer die net is verbouwd en onze oude tv de deur uit gedaan. Erg fijn dat er een kaartje in kan, zodat we geen tv kabel nodig hebbe. Wel nog even kijken hoe het film kijken via usb werkt.